fbpx

Technologijos

Oro skrydžiai kitaip: „Airlander 10“ gaiviną dirižablių koncepciją

Prieš kiek daugiau nei 100 metų Ferdinandas Cepelinas turėjo sukūręs nuosavą koncepciją, kaip gali atrodyti susisiekimas oro transportu. Cepelino sukonstruotas dirižablis pirmą kartą į orą pakilo 1900 m. liepos 2 d. Deja, dėl netobulų technologijų, o ypač dėl naudojamo degaus kuro, ši transporto priemonė buvo naudojama vos daugiau nei 30 metų.

Tačiau šiandien Jungtinės karalystės bendrovė „Hybrid Air Vehicles“, kartu su dizaino studija „Design Q“, pristato savo naują koncepciją, kaip greitu laiku gali pasikeisti oro transportas. Iš esmės abi bendrovės atgaivina dirižablius savo nauju projektu „Airlander 10“.

Pasižiūrėjus į projekto nuotrauką galima net neabejoti, jei šis projektas iš teorijos virs realybe, jis tikrai užims tinkamą vietą turizmo nišoje.

Erdvus ir prabangiai įrengtas interjeras, kuriame visos detalės sudėtos, taip, kad užtikrintų keleivių patogumą. Visur esantys platūs langai leidžiantys kaip galima plačiau pamatyti vaizdus už borto. Visa tai skirta, kad šio dirižablio keleiviai išsineštų kuo turtingesnius įspūdžius.

Tiesa, tiems žmonėms, kurie jaučia erdvės baimę, patartina nesileisti į tokią kelionę.

„Airlander 10“ vienu metu gali priimti 18 keleivių, kurie tikrai neturės spraustis mažoje erdvėje. Vidaus kabinos yra platesnės nei lėktuvas „Airbus 320“ ir sudaro 46 metrų ilgį. Be įvairių poilsio zonų iš kurių galima stebėti tiek viršuje, tiek apačioje esančius vaizdus, yra įrengti ir atskiri miegamieji kambariai.

Esminis šio transporto privalumas, kad jis gali pakilti ir nusileisti nuo bet kokio paviršiaus ir jam nereikia didelių infrastruktūrinių pakilimo-nusileidimo takų. Todėl jau galima įsivaizduoti lėtai sklandant šiuos aparatus virš kultūrinių įžymybių ar po Ramųjį vandenyną išsimėčiusias salas, kur iš aukšto jomis grožėsis nedidelis būrelis turistų.

Kol kas nėra žinoma, kad šis projektas bus realizuotas, nei kiek gali kainuoti pats skrydis, tačiau jo kūrėjai yra kupini optimizmo ir teigia, kad greitu laiku galės pradžiuginti būsimus keleivius geromis naujienomis. O oro susisiekimas tada gali pereiti į naują kokybišką lygį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *