fbpx

Technika

Smagiausias miesto automobilis „Ford Puma“ jau Lietuvoje

Kompaktiški miesto automobiliai yra nedideli, smagūs, lengvai priparkuojami net ir siauriausioje vietoje. O pagal savo komplektaciją dažnai nenusileidžia stambiems visureigiams. Teoriškai, tai turėtų būti praktiškiausias pasirinkimas miesto gyventojams. Tačiau miestiečiai retai įvertina šį praktiškumą ir linkę pirkti didelius ir gremėzdiškus visureigius, o paskui kankinasi bandydami juos priparkuoti siaurose Vilniaus gatvelėse ar kiemuose.

Fordas naujas dizainas

Fordas šiems gerbėjams pasiūlė alternatyvą – kompaktišką miesto visureigį „Ford Puma“. Pirmais gyvavimo metais tai buvo išskirtinis automobilis savo klasėje. Sportiškas mini kupė turėjo savitą dizainą, kuris iš karto patraukdavo praeivių akį. Atėjusi mada iš bet kurio automobilio daryti SUV, neaplenkė ir „Ford“. Sunku pasakyti ar toks sprendimas, kai mažas automobilis užkeliamas ant didesnių ratų, atneša daugiau naudos klientams. Nes realiai nuo didesnių ratų arkų erdvės salone nepadaugėja.

Tačiau gamintojams tai dar viena proga patuštinti pirkėjų kišenes. „Ford“ neturėjo savo modelio šiame kompaktiškų SUV segmente, tad „Puma“ yra koncerno debiutas. Reikia pasakyti, kad debiutas nebuvo prastas. Jungtinės Karalystės automobilių ekspertai iš „What Car?“ „Puma“ ne tik išrinko geriausiu savo klasėje – jis tapo apskritai geriausiu 2020 metų automobiliu.

Vertintojai išskiria itin tiksliai veikiančią, azartišką važiuoklę, geriausią klasėje variklį, akį traukiantį dizainą ir bagažinę. Tai, kad šio automobilio važiuoklė buvo įvertinta aukštais balais neturi stebinti. „Puma“ pastatyta ant „Ford Fiesta“ važiuoklės, kuri yra pripažinta viena geriausių savo klasėje. 

Savo laiku įdiegusi „kinietinį“ dizainą, „Ford“ atrado savo sėkmės formulę. Daugelis jų automobilių tapo charizmatiškais ir išskirtiniais. Ne išimtis ir naujoji „Puma“, nuo priekio iki galo visas naujas automobilis trykšta įspūdinga išvaizda ir individualumu.

Erzinanti detalė

Deja, bet yra viena detalė, kuri tapo naujos mados dalimi ir kuri labiau bjauroja nei puošia automobilį. Kažkodėl ši mada tapo priimtina daugeliui gamintojų, nes ją galima pastebėti ne tik ant „Ford“, bet ir „Volvo“, „Škoda“ ir kitų automobilių. Tai mada didelėmis, riebiomis raidėmis ant galo rašyti automobilio vardą. Nežinia kas paskatino taip bandyti išskirti savo pavadinimą ar baimė, kad daugelio automobilių dizainai tapo panašūs, ar fantazijos nebuvimas. Tačiau toks užrašas bjauroja bendrą vaizdą.

„Puma“ interjeras neturi daug kuom pasigirti, tai hibridas tarp „Fiestos“ ir „Focus“ panelių. Todėl ten nemažai pigaus plastiko, kas sumažina pirmą teigiamą įspūdį. Galima tik išskirti jos kompaktiškumą, o tai reiškia, kad priekyje sėdintis ilgose kelionėse nejaus didelio nuovargio. Nes priekinė konsolė nespaus kojų.

Pagalvota net apie tokias, iš pirmo žvilgsnio nepastebimas, tačiau svarbias smulkmenas, kaip specialus priekinių sėdynių išlinkis, kad už jų būtų patogiau sėdėti gale esantiems keleiviams, o galinių sėdynių kontūras ištobulintas taip, kad būtų lengviau įlipti į automobilį ir išlipti iš jo.

 „Puma“ variklis, tai naujausios kartos, daugybę apdovanojimų pelnęs trijų cilindrų „EcoBoost“ „litras“, kurio dvi versijos generuoja arba 125 arba 155 AG. Silpnesnė, 125 AG versija, leidžia 100 kilometrų nuvažiuoti sunaudojant 5,8 l benzino. Kiek vėliau gamą papildys dyzelinis variklis ir septynių laipsnių pavarų dėžė su dviguba sankaba. 

 „Puma“ gavo 12 ultragarsinių jutiklių, tris radarus ir dvi kameras – visa tai drauge aprūpina automobilį „Ford C-Pilot360“ technologijų rinkiniu, skirtu saugumui kelyje, vairavimo ir automobilio statymo patogumui užtikrinti. „Puma“ yra ir pirmasis automobilis savo segmente, kuriame siūloma laisvų rankų bagažinės atidarymo funkcija ir masažinės, patogią kūno padėtį užtikrinančios sėdynės su „Lumbar Massage Seat“ technologija. Šis miesto visureigis Lietuvoje kainuoja nuo 20 tūkst. Eur.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *