fbpx

Technika

Pilnai elektrifikuotas BMW GRAN COUPE I4

BMW dizainas visada sukelia dvejopus pojūčius. Iš vienos pusės tai veržlus su nieko nesupainiojamas dizainas, kuris atpažįstamas iš tolo dėl savo agresyvios išvaizdos. Iš kitos pusės tai kas tinka sportiškam kupė ar energingam sedanui ne visada pritaikoma didesniam automobiliui.

Todėl žvelgiant į 7 serijos priekines groteles, kurios primena knyslę, ar 1 serijos šuns snapą, nepasakysi, kad dizaineriams yra lengva užduotis kurti vis naują, ir taip perkrautoje serijoje, automobilio modelį. Niekad nesupratau tų gamintojų, kurie siekdami kiekybės, stengiasi štampuoti kuo daugiau naujų automobilių modelių. Gamintojai sakys, kad taip jie siekia patenkinti visų savo klientų poreikius, realybėje tai suteikia galimybę gamintojui ir dar labiau pakelti savo gaminių kainas, motyvuojant, kad yra pigesni paprastesni modeliai.

2021 m. BMW planuoja pristatyti naują savo konceptą BMW i4. Gran Coupe klasės automobilis bus pilnai elektrifikuotas ir papildys gausėjančią elektrinių automobilių gretas. Kaip visada, jo dizainas yra agresyvus ir energingas, siaurėjantys priekiniai žibintai atsiremia į metalizuotas groteles. Kurios vėl palieka dvejopą jausmą, nes primena elektros lizdo kištuką.

Tačiau negali  nepastebėti, kad visa naujo automobilio koncepcija savyje alsuoja, kad tai yra elektromobilis. Dominuojanti auksinė spalva, kuri vietomis susikerta su mėlynais intarpais kalba už save, kad tai ekologiškas konceptas.

Jei su priekiu būtų daugiau mažiau tvarkoje, tai automobilio galas kuris primena x6 versiją atrodo lyg „kirviu apkapotas“. O išsiputęs galinis bamperis primena blogai išsilydžiusį plastiką.

Automobilio interjeras pažymi šiandien dominuojantį bruožą: steriliai baltas ir nepraktiškas. Neapkrautas ir lakoniškas interjeras, kai visa būtina automobilio valdymo informacija sukoncentruota keliuose ekranuose, išliks dominuojanti kelių ateinančių metų tendencija.

Tačiau balti apmušalai ir apskritai dominuojanti balta spalva labiau tinkama saulėtuose kraštuose, nei toje žemyno dalyje, kur kas trejus metus keičiasi klimatas. Todėl net nesinori galvoti, kas liks iš šio interjero po vienos Lietuviškos žiemos. BMW teigia, kad vienos baterijos įkrovos pakaks nuvažiuoti apie 600 km, o 100 km/h greitis bus pasiekiamas per 4 sekundes. Kol kas dar nėra žinoma, kokia bus šio modelio kaina. Tačiau sunku būtų pasakyti, kad tai yra sėkmingiausias BMW projektas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *