fbpx

Technika

„Audi“ pristatė atnaujintą „Q5“, nors pilnai gali pakakti ir „Q3“

„Audi“ galima pavadinti vienu produktyviausių automobilių gamintojų pasaulyje. Šis koncernas savo klientams gali pasiūlyti net 16 automobilių modelių. Nuo „A1“ iki „Audi e-tron“. O jei sudėsime visas turimas variacijas gausime virš 30 modelių paletę. 30 variacijų, kad išsirinktum vieną. „Audi“ pagal savo paletę nusileidžia nebent tik „BMW“, kurie savo klientus gali „užversti“ virš 40 automobilių modelių.

Ar vartotojams reikia tokio plačio pasirinkimo, labiau filosofinis klausimas. Toks platus modelių pasirinkimas yra daugiau rinkodarinis nei praktiškas žingsnis. O kadangi „Audi“ priklauso „Porsche“ (tiksliau „Volkswagen“, kurio 30 proc. akcijų paketą valdo „Porsche”), kuris pasaulyje dar žinomas, kaip tingiausias į dizainą investuojantis automobilių gamintojas. Todėl visi „Porsche” modeliai tėra tas pats „911“ tik su skirtingais lipdukais. Tai ir „Audi“ dizaino prasme toli nenukeliavo. Beveik visi modeliai yra panašūs vienas į kitą ir skirtumas tarp jų yra tik kainoje.

Bet pradėkime nuo pradžių. „Audi“ pristatė atnaujintą „Q5“. Kaip teigia pats gamintojas, atnaujintas „Q5“ savyje apjungia sportišką charakterį su kasdienėmis praktiškomis savybėmis ir turi itin dideles multimedijos sistemos ir pagalbinės įrangos galimybes.

Pasaulinis debiutas: galiniai žibintai su skaitmenine OLED technologija

Atnaujindami išorę, „Audi“ dizaineriai automobilio išvaizdą paryškino ne viena išskirtine detale. Aštuoniakampės vientisos grotelės dabar yra plokštesnės, todėl atrodo platesnės nei anksčiau. Viršutinė LED žibintų dalis turi naujo dizaino dienos šviesas. Tačiau žvelgiant į „Q5“ iš šono, jis atrodo tiesiog labiau ištemptas „Q3“ modelis. Tik brangesnis.

Kadangi tai tiesiog atnaujintas modelis, tai didelių permainų ten nerasite. Nebent – „Q5“ pirmą kartą pasaulyje pristatoma naujos kartos OLED šviesų technologija. Užsisakydami naują „Q5“, pirkėjai gali rinktis iš trijų skirtingų galinių žibintų variantų, kurių kiekvienas turi individualius pasveikinimo elementus prieinant ar nueinant nuo automobilio. O daugiau nieko naujo, tad jei jums reikia naujų žibintų, pasiurėkite į „Q5“.

Valdymas, multimedijos sistema ir „Audi connect“

Atnaujinto „Audi Q5“ įrangos valdymui naudojamas naujas modulis – trečios kartos „MIB 3“ (Modular Infotainment Platform angl.) platforma, pasižyminti dešimt kartų didesne sparta nei anksčiau. Standartinėje komplektacijoje sistema turi įprastą prietaisų skydelį su centre esančiu informaciniu ekranu, o aukščiausiai gamoje siūlomas „Audi virtual cockpit plus“ skydelis – didelės raiškos 12,3 colio skaitmeninis ekranas.

„Audi connect“ paslaugos „Audi Q5“ suteikia interneto ir eismo infrastruktūros prieigą. Navigacijos sistemoje rodomi itin aukštos raiškos „Google Earth“ palydoviniai vaizdai, detalios važiavimo nuorodos ir informacija apie eismą. Platų asmeninių nustatymų pasirinkimą – nuo dažniausiai naudojamų navigacijos sistemos adresų iki sėdėjimo padėties ir norimų oro kondicionavimo sistemos nustatymų – galima išsaugoti šešiuose skirtinguose naudotojo profiliuose.

Duomenys yra išsaugomi debesijoje esančioje individualioje „myAudi“ svetainės paskyroje, kur ji prieinama prisijungusiam vartotojui visuose šią įrangą turinčiuose „Audi“ automobiliuose.

Standartinis variklis

Europoje atnaujintas „Premium“ SUV debiutuoja kaip „Audi Q5 40 TDI“ modelis. Jo dviejų litrų keturių cilindrų dyzelinis variklis pasiekia 150 kW (204 AG) galią. „Audi Q5 40 TDI“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,6 sekundes ir pasiekia maksimalų 222 km/val. greitį.

Po atnaujinto „Q5“ debiuto vėliau pasirodys ir daugiau variklių versijų: dar du keturių cilindrų TDI varikliai, V6 TDI motoras ir du 2.0 litro keturių cilindrų TFSI varikliai. Taip pat bus siūlomas ir dviejų skirtingų galių „Q5 TFSI e“ modelis su iš tinklo įkraunama hibridine pavara. 

 „Audi Q5“ pirkėjai gali rinktis iš keturių skirtingų pakabos variantų. Sportiška pakaba yra siūloma kaip alternatyva standartinei pakabai. Standartinė pakaba su plieninėmis spyruoklėmis taip pat galima su amortizavimo kontrole, kuri užtikrina itin platų diapazoną tarp komforto ir dinamikos. Be amortizacijos kontrolės adaptyvi pneumatinė pakaba leidžia parinkti penkių skirtingų aukščių kėbulo prošvaisą, tad ši sistema itin gerai dera „Audi Q5“.

O kokias išvadas galima pasidaryti? „Audi Q5“ vis dar yra vienas populiaresnių modelių, iš viso nuo 2008 m. buvo parduota 1,6 mln. modelių. Tačiau žvelgiant iš šalies, vis dar neapleidžia nuojauta, kad tai tik kiek padidintas „Q3“ tiems pirkėjams, kuriems nėra „įkandamas“ „Q7“, bet taip norisi prisiliesti prie prabangos iliuzijos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *