fbpx

Technika

Atnaujintas „Audi Q2“ – jei ieškote miesto automobilio

Prieš ketverius metus „Audi Q2“ tapo naujos klasės pradininku ir be galo populiariu modeliu. Tai tvirtas automobilis kiekvienai dienai ir poilsiui, kurio charakterį geriausiai atspindi kėbulo išvaizda: sportiška, veržli ir atletiška. Kurio briaunos ir ryškūs kėbulo kraštai šiam kompaktiniam SUV suteikia užtikrintumo jausmą. Nors ir išlieka įspūdis, kad prie jo formų dirbo ne tik dizainerių komanda, bet ir staliaus oblius.

Daugiakampių principas: išorės dizainas

Static photo, Colour: arrow gray

Kurdami „Audi Q2“ išvaizdą, dizaineriai rėmėsi daugiakampio formomis, kurios išryškino automobilio priekį, šonus ir galą. Vizualiai automobilis iš šono atrodo kampuotas ir apkapotas. Tačiau vargiai galima pasakyti, kad toks stilius jam netinka.

Priekinis buferis turi integruotą difuzorių su didelėmis penkiakampio formos angomis, o atnaujinta priekinė kėbulo dalis su aštuoniakampėmis vientisomis grotelėmis atrodo dar efektingiau.

Vizualiai visas automobilis atrodo lengvas, nepripumpuotas steroidais, kad atrodytų dar didesnis. O tai didelis privalumas, lyginant su kitais šio gamintojo modeliais, kurių jis turi apie 20(!?), o dalis jų vienas nuo kito skiriasi tik tuo, kad yra didesni ir platesni.

Salonas ir įranga

Cockpit

Tačiau daugeliui automobilių vartotojų svarbi ne tik išorė ir kiek arklio galių turi variklis. Pati svarbiausia dalis yra jo salonas, nes būtent čia keleiviai praleidžia daugiausiai laiko. „Audi Q2“ salonas pritaikytas penkiems keleiviams, o salono išvaizda atkartoja ryškų išorės dizainą.

Tačiau dažna tokių automobilių bėda, kad priekyje sėdintis turi daugiau erdvės nei gale. Ta pati bėda yra ir šiame automobilyje. Reikia pripažinti, kad pats vidaus interjeras, nors ir yra švarus ir neapkrautas, bet atrodo nuobodžiai. Jame nėra išskirtinumo ar gyvybės, tiesiog funkcionalus prietaisų skydas.

Įrangos valdymas yra skirtingų lygių ir apima nuo analoginio prietaisų skydelio ir „MMI radio plus“ sistemos iki 12,3 colių skaitmeninio „Audi virtual cockpit“ prietaisų skydelio ir „MMI navigation plus“ sistemos su 8,3 colio ekranu. Ji yra valdoma pasukamu ir paspaudžiamu centrinėje konsolėje esančiu valdikliu („MMI touch“) arba balso valdymo sistema. O štai 705 vatų galios „Bang & Olufsen Premium Sound System“ garso sistema su 14 garsiakalbių yra unikali mažų SUV segmente.

Penki galingi motorai: trys TFSI ir du TDI varikliai

Static photo, Colour: arrow gray

„Audi Q2“ debiutuos su galingu benzininiu „1.5 TFSI“ motoru, pasiekiančiu 110 kW (150 AG) ir 250 Nm sukimo momentą. Esant mažai apkrovai ir nedideliems sūkiams, „COD“ efektyvumo sistema laikinai atjungia antrą ir trečią cilindrus.

Kiti TDI ir TFSI varikliai gamą papildys iki šių metų pabaigos. „Audi Q2“ su „1.5 TFSI“ varikliu bazinėje komplektacijoje turi mechaninę šešių greičių pavarų dėžę, pasirinkti galima septynių greičių „S tronic“ transmisiją. Su kai kuriais varikliais galima „quattro“ visų ratų pavara.

Europoje išankstiniai „Audi Q2“ pardavimai prasidės 2020 m. rudenį, o modelio kaina bus maždaug nuo 25 000 eurų. Reziumuojant galima pasakyti, kad tai neblogai atrodantis miesto automobiliukas, tačiau iki idealumo, jam trūksta gyvybės viduje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *