fbpx

Technika

2021 m. „Jaguar F-type“ – tingus „sportcaro“ atnaujinimas

Pristatant šį sportinį automobilį nebuvo didelių fanfarų, nebuvo įspūdingo renginio, kuriais paprastai garsėja automobilių gamintojas „Jaguar“. O šio prekės ženklo gerbėjai daug ir su nepasitenkinimų aptarinėjo „F-type“ dizaino pokyčius. Galima sakyti, kad naujo „Jaguar F-type“ pristatymas vyko nepastebimai ir nuobodžiai.

O ir ką galima aptarinėti, jei pažvelgus į automobilį iš galo ar šono beveik nematyti jokių pokyčių. Žvilgtelėjus į automobilio vidų taip pat nepastebėsi radikalių permainų. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad tiesiog suklydai pasiėmęs ne tuos raktelius ir atsisėdai ne į tą automobilį. 

Tačiau viskas keičiasi pažvelgus į naujo „F-type“ priekį, kurio esminis pokytis atsispindi priekiniuose žibintuose. Didelius ir plačiagabaričius „F-type“ žibintus pakeitė siauros juostelės, kurios pastaruoju metu dominuoja automobilių rinkoje.

Agresyvaus dizaino žibintai, kurie sukuria pikto automobilio įvaizdį, patiko ne visiems šio prekės ženklo gerbėjams. Dalis jų manė, kad pereidama nuo apvalainų formų prie siauros juostelės, „F-type“ praranda savo išskirtinumą, kurį turėjo nuo 1982 m., kai pasirodė pirmieji šio modelio koncepto brėžiniai.

Tačiau visumoje, tai tas pats 2016 m. „F-type“ su keliais nežymiais patobulinimais. Kurie nebūtinai padaro šį automobilį neišvaizdžiu. Atvirkščiai, išlaikydamas savo tradicinės formas, jis išlaikė ir savo pirmykštę kilmę – būti agresyviu ir greitu užmiesčio keliuose. Tai nėra automobilis skirtas lėtai riedėti miesto gatvėmis, jo stichija užmiesčio, o dar geriausiai vingiuoti pajūrio keliai, kur greitis dera su nuostabiais vaizdais.

„F-type“ interjeras, kaip ir eksterjeras, pasikeitė nežymiai. Jis tapo nuosaikesnis ir švaresnis, kadangi visa būtiniausia automobilio valdymo informacija buvo perkelta į dvejus vaizdo ekranus. Salonas aptrauktas ypač kokybiška oda, o smulkios detalės sukurtos pabrėžti prabangą ir išskirtinumą. Dėmesio gali sulaukti ir 770 vatų „Meridian Surround“ audio sistema, kurios skambesį perduoda 12 kolonėlių ir du stiprintuvai. Tiesa, norint išgauti idealų skambesį, teks kažkiek pasikrapštyti su „Audyssey MultEQ“ nustatymais.

Naujo „Jaguar F-type“ širdis yra 575 arklių galių V8-kė, kurį iki 100 km/h įsibėgėja per 3.7 sekundes. Tie, kurie jau senajame modelyje skundėsi dėl per triukšmingo variklio garso yra gera žinia. Į vietą gražinta triukšmo izoliacija, tiesa, dėl jo bendras automobilio svoris padidėjo 80 kilogramų. Pagrindiniai „Jaguar F-type“ konkurentai šiandien yra „Mercedes-AMG GT“ ir „Porsche 911“, ir net nežiūrint į tai, kad jis yra lėčiausias iš šio trejeto, tačiau turintis nuosavą charakterį ir stilių. Nepaisant, kad priekiniai žibintai pasikeitė ir primena labiau „I-Pace“, tai nėra tik mados šauksmas. Tai greičiau „Jaguar“ siunčiama žinutė rinkai. Žinutė, kuri nurodo kokia kryptimi planuoja žengti kompanija ateityje. Į priekį, link naujų technologijų, kartu išlaikant charakteringus bruožus iš praeities.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *