fbpx

Stilius

„Filippo Loreti“ – (ne)prabangių laikrodžių gamintojas iš (ne)Lietuvos

2016 m. du vaikinukai iš Lietuvos sukūrė sensaciją sutelktinio finansavimo platformoje„Kickstarter“. Savo plėtojamam projektui „Filippo Loreti“ pavyko pritraukti 4,8 mln. eur – tuomet tai tapo didžiausia suma, kurią pavyko pritraukti laikrodžių kampanijai.

Iš viso „Filippo Loreti“ per sutelktinio finansavimo platformą yra pritraukusi daugiau nei 9 mln. eurų. Rodos reikėtų džiaugtis šiuo sėkmingu projektu, kuris kartu garsino ir Lietuvos vardą. Tačiau toks didelis populiarumas tapo iššūkiu. Jie nesugebėjo laiku pristatyti laikrodžių beveik 18.000 vartotojų, kurie parėmė prekės ženklą.

Dėl ko įvairiose platformose pasipylė neigiami komentarai ir atsiliepimai. Šiandien gi „Filippo Loreti“ teigia, kad jiems pagaliau pavyko išspręsti visus nesklandumus ir visą savo dėmesį sutelkti į esminę veiklą – laikrodžių gamybą ir pardavimus.

„Filippo Loreti“ mažai ką turi bendro su Lietuva, kaip ir prieš tai aprašyti „Vostok Europe“, šis gamintojas taip pat nesistengia savęs sieti su Baltijos jūros regionu. O visa koncepcija yra „pastatyta“ ant itališko dizaino ir prabangos už prieinamą kainą.

Tačiau, jei „Vostok Europe“ savo ryšį su Lietuva pabrėžia, jei ne ant laikrodžių, tai bent jau oficialiame puslapyje ar per sportininkams skirtų riboto leidimo laikrodžių serijas, tai „Filippo Loreti“ stengiasi viską paslėpti po itališkomis kilmės šaknimis.

Itališkas dizainas, itališka istorija, itališkas pavadinimas – tėra tik rinkodarinis žingsnis, kuris, o tai svarbiausia, pasiteisino. „Kickstarter“ istorijoje daugiau nebuvo tokių sėkmingų laikrodžių gamintojų, kurie galėtų pasigirti „Filippo Loreti“ šlove.

Tai kuom gi išskirtiniai šie laikrodžiai ir ar tai tikrai yra Premium klasės laikrodžiai už prieinamą kainą?

„Filippo Loreti“ teigia, kad jie siūlo prabangius laikrodžius. Ir tai skamba visai patraukliai, vidutiniškai 200 eurų už laikrodį, kurio dalis modelių turi, sutikite, visai patrauklų dizainą. Tad kam mokėti 1000 su viršum eurų, jei laikrodį gali įsigyti už 200 eurų?

Tačiau taip atrodo tik iš pirmo žvilgsnio. „Filippo Loreti“ patys negamina ir nekuria dizaino, apart galinės nugarėlės, kuri ir galėjo būti išgraviruota pagal jų užsakymą, kitos detalės, panašu, kad buvo perkamos pagal iš katalogo pasirinktus modelius ant kurių tiesiog uždedamas norimas logotipas. Atidesni interneto vartotojai net rado analogiško dizaino laikrodžius Kinijos prekybos turguje „Alibaba“, kur jų kainos už vienetą svyruoja  nuo 27 eurų.

Oficialiame puslapyje nebuvo ir daug informacijos iš ko surinkti šie laikrodžiai, o mineralinis stikliukas nėra pats geidžiamiausias aksesuaras bet kuriame laikrodyje. Tiesa, pastaraisiais metais padėtis kiek pasikeitė, jų puslapyje padaugėjo informacijos iš kokių medžiagų yra surenkami laikrodžiai, koks viduje naudojamas mechanizmas.  

Tačiau ar galima juos vadinti Premium klasės laikrodžiais? Vargiai, tai daugiau Fashion stiliaus laikrodukai, analogiškai, kaip ir vienu metu Lietuvoje ypač populiarūs buvo Kinijoje gaminti „Daniel Wellington“. „Filippo Loreti“ turi daug ambicijų, bet šiai dienai dar negali pasigirti kažkuo daugiau, nei tik labai gerai išplėtota reklama.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *