fbpx

Reklamos pavyzdžiai, kuriuos verta cituoti

Sukūrti gerai apgalvotą ir kokybišką reklamą yra menas. Nes būtent tokia reklama yra ilgai įsimenama ir išlieka žmonių atmintyje. Taip „Audi“ viename Niujorko automobilių salonų, sukūrė eilę nemokamų WI-FI prisijungimų, kuriais teigė, kad jų naujasis A4 modelis yra pranašesnis už BMW 328i.

Wi-FI prijungimai buvo pavadinti tokiais šūkiais, kaip „328 priežastis pasirinkti A4“ arba „A4 arklio galios yra daugiau nei 328i“.

Brazilijos vietos savivaldos valdžia kovodama su vairuotojų neatidumu kelyje ir tai, kad daugelis vairuotojų vairuoja tuo pat metu naršydami internete, sukūrė specialius dėmesį atkreipiančius kelio ženklius.

„Stabilo Boss“ įgyvendino vieną įstabiausių kampanijų, kurios iš pirmo žvilgsnio nėra kažkuo išskirtinės. Kanceliarinių prekių gamintojas reklamuodamas žymeklį, pažymėjo moterį, kurį į istoriją įėjo išgelbėjusi kosminę misiją „Apollo 11“. 

„Pažymėti, tai kas svarbiausia“ skelbė reklama, kuri tolimame nuotraukos kampe išryškino Katherine Johnson, NASA matematikę, kuri apskaičiavo, kaip sėkmingai į žemės orbitą nuleisti kosminį laivą „Apollo 11“. 1969 m. šis kosminis laivas, pakeliui į mėnulį, patyrė avariją ir negalėjo nusileisti mėnulio paviršiuje, taip pat buvo kilusi grėsmė, kad laivas nepajėgs sėkmingai nusileisti į Žemės orbitą. 

JAV vandenų kampaniją „Denver Water“, savo socialine reklama, norėjo paskatinti žmones saikingai naudoti žemės resursus. „Naudokite tik kiek jums tikrai reikia“ skelbiama jų reklaminėje kampanijoje.

2019 m. „Volvo“ pristatydama naują savo modelį XC60 su integruota stambių gyvūnų atpažinimo sistema, paleido akį traukiančią reklamą, kurioje gyvūnų akis atstoja automobilio žibintai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *