fbpx

Jei 9 dešimtmečio reklama užkabina, tai kodėl dabartinė yra nuobodi?

Daugelis reklamos kūrėjų jums pasakytų, kad reklamos aukso amžius buvo tarp 1990 ir 2000 metų. Reklamos apimtys augo kartais, o patys reklaminiai klipai buvo traukiantys akį ir įsimintini. Tuo metu iš esmės nebuvo jokių reklamos taisyklių ir suvaržymų, kurie galioja dabar. Todėl reklamos kūrėjai turėjo daug laisvės eksperimentuoti ir mokintis iš savo klaidų.

Per pastaruosius 20 metų daug kas pasikeitė, pasikeitė ir reklama, kurią matome. Ji tapo kokybiškesnė, technologiškai pažangesnė, tačiau joje atsirado daug apribojimų dėl kurių ji tapo nuobodesnė ir nesukelianti tokių emocijų, kokias kėlė devintajame dešimtmetyje.

9 dešimtyje gamintojai dar nebijojo kurti palyginamosios reklamos, tikintis, kad konkurentai pareikalaus pateikti įrodomus. Daugelis atsimena garsiąją  „Blend-a-med“ kiaušinio bandymo testo reklamą, kas jos nenorėtų pakartoti vėl? Tačiau dabar per reklamą jums parodys tiesiog dantų tūtelę.

„Fairy“ savo indų ploviklio galią įrodydavo masinėmis kaimų gyventojų maisto šventėmis ir kalnais išplautų indų. Dabar gi šventinius kaimo gyventojus pakeitė modernios namų šeimininkės.

Seksualumą reklamoje pakeitė banalumas. 9 dešimtmetyje „Orbit“ savo kramtomos gumos naudą rodė per solidų grafiką ir gundanti moterišką balsą, skambant lėtai seksualiai muzikai. Šiandien, „Orbit“ bando mūsų dėmesį patraukti vaikino su povo plunksnomis atvaizdu.

9 dešimtmečio „Pepsi“ ir „Coca-Cola“ reklamos buvo kupinos gyvybės ir energijos. Jų personažai šėlo, mėgavosi kiekviena gyvenimo akimirka. Šiandien šių gamintojų reklamos geriausiu atvejus pakvies jūs su šeima prisėsti už stalo ir pasimėgauti maistu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *