fbpx

Gyvenimo būdas

Kaip „Cohiba“ tapo cigarų ikona?

Pasaulyje egzistuoja keli šimtai cigarų prekės ženklų, tačiau tik vienas jų yra bene pats žinomiausias ir garsiausias. Nors šis prekės ženklas negali pasigirti turtinga istorija, nes gimė ne taip ir seniai – 1966 metais. O ir jo atsiradimo istorija buvo gana netipiška. Tačiau šiandien „Cohiba“ yra labiausiai atpažįstamas ir garbinamas cigarų prekės ženklas.

„Cohiba“ kartu yra ir labiausiai pasaulyje kopijuojamas cigarų prekės ženklas. Įvairiose interneto forumuose ir socialiniuose tinkuose yra gausiai dalinamasi patirtimi, kaip atpažinti tikrą „Cohiba“ nuo kopijos. Iš šono žvelgiant susidaro įspūdis, kad aplink šį prekės ženklą susidarė tam tikra isterija. Nes vartotojai netikroms kopijoms neretai priskiria ir tuos cigarus, kurie įsigyjami oficialiausiuose prekybos taškuose.

Tačiau interneto platybėse sklando istorijos, kad net „Duty free“ prekybos vietose, ypač arabų šalyse, galima įsigyti netikrų „Cohibų“. O apie pačią Kubą jau net ir kalbėti neverta, 99 proc. jums siūlomų cigarų bus netikri. Tad rinkdamiesi būkite atsargūs ir pirkite tik iš patikimų tiekėjų.

Tad, kaip šis prekės ženklas įgavo savo populiarumą?

Reikia pasakyti, kad „Cohiba“ yra tikrai geri ir ypač kokybiški cigarai. Net ir šiandien, laukai, kuriuose auginami šio prekės ženklo tabako lapai, yra ypatingai saugomi. Yra žinomas regionas, bet konkreti auginimo vieta slepiama. Tačiau jei ne vieno žymaus žmogaus netyčinis susidomėjimas namudiniu produktu, šiandien niekas nekalbėtų apie „Cohiba“.

Buvęs ilgametis Kubos vadovas Fidelis Castro yra būtent tas žmogus, kuriam šiandien daugelis cigarų gerbėjų turi būti dėkingi už „Cohiba“ atsiradimą. 1960 m. jos asmens sargybos vadovas rūkė savadarbį cigarą, kurį jam paruošė jo draugas. Tas cigaras pasižymėjo ypatingu kvapu, tad atkreipė Castro dėmesį. Surūkęs cigarą, Castro ne tik liko sužavėtas jo skoniu, bet ir paprašė supažindinti su pačiu žmogumi, kuris juos kūrė.

„Cohiba“ gamykla Kuboje

Taip pasaulį išvydo „Cohiba“. Pradžioje jie buvo gaminami tik siauram Kubos vadovų ratui. Tačiau jau 1968 m. buvo įsteigta „Empresa Cubana del Tabaco“, valstybinė Kubos tabako bendrovė, kuri vykdė tabako gaminių prekybą. „Cohiba“ buvo įteikinėjamos kaip „verslo“ ar „diplomatinės“ dovanos. Tai padėjo sukurti elitinio produkto įvaizdį.

Visuomenei šis gaminys tapo prieinamas tik 1982 m. per FIFA pasaulio čempionatą Ispanijoje. Tada buvo parodytos vos 3 cigarų rūšys, tačiau dar tais pačiais metais jos gavo aukštus tabako ekspertų vertinimus. Šiandien „Cohiba“ gamina apie 30 cigaro rūšių.

Tai bene brangiausias Kubos valdomas prekės ženklas, kartu ir patys cigarai nėra pigūs. Vidutinė jų kaina svyruoja nuo 30-40 eurų ir kyla aukštyn. Nuolaidos šiems cigarams nėra taikomos, todėl jei įsigijote cigarus su ženklia nuolaida, greičiausia tai bus tik nekokybiška jos kopija. Apibendrinant „Cohiba“ galima pavadinti revoliuciniu prekės ženklu gimusiu revoliucijos laikotarpyje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *